onsdag 3. februar 2010

Tihi...bitt av blogge basillen eg au ja...ein ska alli sei alli...
Det blei fristande mæ eit liti tidsførdriv, nå i denna tia då eg bare gjæng mæ hustankar. Sit ein del aleine om kvellane, sø d æ grætt mæ nøke å gjere. Tenker søm sø att det kan vere grætt å ha søm ei lita dagbok ti seinare førr å sjå høssen framgangen i husbygginga faktisk va...moro..:)

Akkurat nå føler eg att det stend stille i alle prosessane søm pågjeng i førbinnelse m hus å garasje. Logisk nøkk førr att Tim æ på arbei,å eg æ ingen snikkar. Mn mi he i hvertfall ein garasji søm snart æ tett. Manglar nøken få plankur på framsia ront portane, å ondi "ut-tøka" (kan kji nøke ana ord førr det sø skriv d søm eg sei d), å sø må mi gølve i mellom alle taksperrune...hoff...høyres kansi kji sø mykji ut, mn d æ meir enn nøkk...startar å få dårleg tid nå..bare 5 vikur ca ti mi ska flyte å sø ska husi brænnast i løpe av dæn 14 dagar perioden tim æ heime rett etti påske om ting gjæng etti planen...:)
Mn regnar mæ det gjæng bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar