onsdag 24. februar 2010

Billig å bra, elle ??




He i gronn følelese av at det æ fyste gång eg ska flyte inn i hus. At eg bare he budd middlertidig i ein leilighet nå lissøm..hehe...stæmmer kji heilt, mn kji sø langt onna sannheten helle...:) Eg he i hvertfall tænkt mange gångur at eg træng nye kjelar, mn på gronn av lysten på andre ting å på gronn av prisane på kjelane søm eg he frå før, bli det alli nøke mæ meg. Høyang polaris æ veldig bra kjelar, å d æ dei eg he, mn dei æ jau ikkji akkurat evigvarande dei helle..Ein ska jau ikkji bruke metall i dei, å d he eg helle ikkji gjort, mn allikavæl he d "antislip" belleggi inni blitt hølute. Sø nå brænner det seg lettare i kjelane enn før, på gronn av at nå æ dei kji heile i bøtten længre. Træng au litt større størrelsar enn dei eg he nå. Sø derfør lura eg på om eg ha skulla prøva kjelane frå Ikea. He du nøken førslag på kjelar??He du prøva Ikea kjelane??
Driv au å kikkar på støff i stoff og stil katalogen, sø mykji å velge mellom att d æ ti å bli små rar av...:)hehe...moro æ d au..:)

2 kommentarer:

  1. Hey:))
    Eg he kji prøva kjelane får ikea, mn prisen der æ vertfall ingenting å sei på... Sø mitt førslag æ å kaupe nøken, prøve dei ein periode å helle kaste dei viss dei æ bare drit, elle kaupe fleire viss dei fungerar:) Verdt eit førsøk:) Eg he føresten kjelar søm eg kaupte på big(hugsar du den kjeden, når eg budde på Notødden:) Å d va billigkjelar, å dei he eg nøken av endå...:) Sø av å ti æ billig veldig bra:)))

    SvarSlett
  2. Ja eg trur au at eg kjæm ti å gå førr det...:)Vert eit førsøk..:)Huskar gøtt BIG, dæn va jaggu super..:)

    SvarSlett