mandag 1. mars 2010

Sol inne sol ute, soooolll...:)



(Bildi æ ikkji teki i dag, he meire sol, mn syns bildi æ fint)
Trass i att eg he fått farang kan eg kji ana enn å drage på smilebånda...Mi he endeleg fått sola ti køsa au. Å når eg sei ændeleg, sø he mi jammen vænta ei beite alsø, faktisk i 3 mnd. Sø d æ sø suuupert å sjå den atte...Mæn kan jau kji ana enn å læ mæ tanke på att eg flyter hefrå om 1 å ei hall vike..:)hehe...d va dæn gleden..væl væl, flyter nå ti ein endå meire solrik plass då, sø d bli nøk bra..:)

Førr ein måni sia kansi, ringa mammma ti meg å sa " eg å pappa he kaupt nøke ti deg, Elin å Irene. Den he motor å ska stande på gølvi.Kan du tænke deg høtt det æ??"..Kan tru eg tenkte, førr ho sa au att det va nøke mi trængte å hadde hatt lyst på..Mæn nå om dagen kan jau det vere sø mangt...*smiler*..Etti litt meire grubling sa ho att det skulle stande på eit vaskeromm...fy flate...ein TURKETROMMEL...:):) Eg he kji fått den endå, mn dæn æ rett ront hjørni, sø eg vætt kji heilt høssen den ser ut, mæn meg førklara sø ser den kansi nøke søssa ut...

Happy happy happy...:)

Eg gørr gleder meg ti å flyte ut herifrå førr sø å flyte inn i eit meire fungerande hus...Hovedsikringane he hatt tedensen ti å flakse både titt å stadig om dagen...å æ d nøke søm irriterar meg, sø æ d å mått site i piss mørten bare førr å få vaske nøken jækla klæsfillur...:) haha...
Ser i hverfall fram ti å konne sleppe å ha hængande sengetøy i ei vike førr å få d tjurrt..:)mange ting eg gleder meg ti...moro det å glede seg..:)
Ha ein super fin dag i fin veiri alle sammen...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar