mandag 8. mars 2010

Ændeleg...

Sø va seiste vika kåmi, ændeleg. Rart mæn på same tid kjæmpe gøtt. Nå når eg he vørt heimi mæ sjuk gull gut, he eg innimellom fått pakke ned litt hist å pist. Mæn nå æ det bare snakk om dage atte, sø då æ det bare å gnu på..:) Mi he nemmleg tenkt å flyte ut på fredag, å sø bruke resten av hæga på å pakke tinga inn på grasjen. Sø dænna vika byr på spekka program kvar dag. Høvdingen kjæm heim i morgo kvell, sø mi startar litt på onsdag mæ det mi allerede he pakka ned.


Sø æ d bare å rive det mi ska ha mæ økken vidre å ta av alle asbestplatune sø æ d søm ei væninne av meg sa :bræinn shjitn...:) Huff trur det bli rart å sjå att heimen økkes brænn ned.
Mykji å tænke på i førkant æ det i hvertfall. Ska sei upp sø mange ting; telefon, internett, straum å slike ting. Håpar eg ikkji he gløymt nøke. Mæn dehe ei beite på meg ennå ti å samle cellune...

Førr det om husi endrar seg (ti det veldig mykji bedre), endrar i hvertfall kji utsikten seg.. Syns det æ sø fint når det store kirsebertrei på røysa blømer..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar