mandag 22. mars 2010

Meire demoliton..:)

Riving å atter riving...

Køsa æ mørk å trist plass nå...Svart alle stad både inni å uti. Tunet består av søyle, å det ber huset inni au preg av. Sø æ det alle dei restane det blir av det ein riv ned i frå veggar å tak. Uff søm det ser ut..Gøtt eg ikkji ska vaske det, mæn brænne driten i stan. I hæga blei det rivd ein del matrial på rommi ti Håvard uppå. Eit av dei romma søm mi he tenkt he vørt av den bedre sorten, mæ tanke på isolering å slik. Mæn der tok mi grondig feil. Det var bare eit tynnt lag mæ panel, så såg du rett ut på bølgeblekken søm mi he på taki. Einaste søm "fungera søm isolasjon" va eit KJÆMPE stort vepsebol å mange små. Du verden sø endå sikrare eg bli på att det bare æ å brænne husi..:)

Ellers sø æ det nøkk av ting å tænke på. Mi he alltid tænkt att mi ska ha kjellar. Mæn nå he det jau blitt ein del husprek mæ mange førskjellige følk, å du verden sø lurt det æ. Kåmi fram mange lure synspunkt. Sø då kjæm jau tvilen litt krypande. Ska/ska ikkji ha kjellar. Hmmmm...??? Høtt trur du..
Meiningar søm he kåmi æ :
@ typisk kjellar lukt - mæn det sei snikkaren att ein mest sannsynlegvis onngjeng når ein koblar det inn på det nye systemi som ska vere i nye hus. Som gjer kontrolerte inn/ut slepp av luft.
@ Fukt eller tilsig av vatn - me bur i ei li mæ konstant tilsig av vatn. Det er litt vatn i kjellaren nå. Men der er ikkje anten knøtteplast eller drenering som er nok. Me har halle det litt i sjakk med å lede unna overflatevatn (smeltevatn/kraftigt regn i små veiter i plenen).
@ Mykje lagringsplass søm er kjempe kjekk..
Mykje for å i mot. Som avheng av at me treff på litt samarbeidsvillig masse slik at me ikkje må grave i evighetar.

Nei fær gruble litt vidre...Ha ein super duper kvell...

4 kommentarer:

  1. Sikkert mykji å tenke på ja, mn eg såg i tøddebakkane hadde mi eit rom i kjellaren og då savna eg d veldig...:) Nå he mi full kjellar hera å egentleg skulle eg ønske at alt va bygd på ei flate.. Savnar veldig vaskerommi mitt ved sia kjøkkni, matkjellar æ sikkert væl å bra d, mn eg ville heller hatt ein bod i etasjen mi bur:) Kjellar før min del = uppbevaring og lagring av søppel:) Mn sjavsagt greit ti d.. Håpar på sikt at mi kan stelle upp i kjellaren å få kjellarstøge å eit hobbyrom/kontor :) Sø egentleg æ eg ikkji nøke særleg ti hjelp her, mn uansett sø æ d nesten bedre å angre på nøke ein he gjort enn nøke ein ikkji he gjort. visâvis bedre å bygge kjellar mens di bygger, før etti husi æ bygd æ d litt vanskeleg å angre:)))

    SvarSlett
  2. Det ligg ein award til deg inne hos meg :)

    SvarSlett
  3. Ja det æ akkurat det mæ uppbevaring. Å det kan jau kansi ti tider sjå ut ti att det ein kansi sparar mest på æ søppel. Det søm evt ska vere i kjellaren æ alt det tekniske, søm frysar, varmtvannstank å slikt. Sø mi ska ha alt på ei flate...Nei vanskleg mæ tanke på det mellom to å tri hundre tusen å skille på med eller uten kjellar..:)

    SvarSlett