tirsdag 16. mars 2010

Award..:)




Sø koslegt...Fekk ein award av Lillian...:)
Mæn søm ny bloggar ser eg kanskje det at eg ikkji heilt veit høtt det går ut på, ana enn att eg tolkar det som noke bra å at eg skriv om noke som noken likar å lese..:) Sø det æ jau bra..:)
Eg he au ei syster søm meiner det att eg skriv litt før mykje på dialekt, ikkje negativt meint frå hennes si sie. Men eg syns ikkje det er meg å skrive heilt på nynorsk. Høtt/kva/hva meiner du??Skriv du på dialekt eller nynorsk/bokmål??

Ellers så har mi nå kåmi tirette på jenterommet nå. Høvdingen he starta å rive av den panelen inne i huset som skal brukast om att, og asbestplatene. Greit å byte litt på, så ein ikkje blir så lei. Er ikkje så mykje som er morro i lengda, å det trur eg det er mange som er enige i.

Er og meininga att me skal ha eit byggemøte med snikkaren i morgo. Blir veldig spennande å få litt meire detaljar om huset, sjå tegningar, vite kva for entrepenørar han har lakt ut anbud til o.l.

Ha ein fortsatt super kveld..:)

4 kommentarer:

  1. Eg he au lurt på om eg ska skrive fullt og heilt på nynorsk. He bjønda sø smått, men er rusten gitt!

    SvarSlett
  2. Eg skriv på dialekt:)) Mn ser jau at d æ litt "halvegs" skrivi lissom... Førkortar ord å slik, mn eg syns ikkji d bli nøke fint å skrive rein nynorsk:) Kanskje ein ska gje d ein sjags å prøve seg uansett:)

    SvarSlett
  3. Ja det er det eg au er, skikkleg rusten. Syns kanskje ikkje det er det finaste å lese rein nynorsk heller. Men sia mi gjekk på skulen har det kankje blitt nye "lovar" på ord ein kan skrive. Så kanskje ein kan kombinere litt ord, slik att det ikkje blir heilt pur nynorsk. ;)

    SvarSlett
  4. Eg skriv på dialekt + - førkortelsar:),ser jau sjøl at det ikkji ser sø vakkert ut:) Men eg syns rett å slett mange av nynorsk orda æ sø stygge! Føler meg heilt teit nør eg les/skriv dei, kvifor, betre, kva, nei det bli heeilt feil... det samme mæ bokmål- det bli feil det au.. søøø.... derfør bli det heilt meg, dialekt:)

    Å eg gidder ikkji bruke tia på å kikke i ordboka kvær gång eg ska skrive nøke,hehe:)
    ordboka rett frå høvi, ja takk:)

    spennans å høyre om husbygginga da:) gledar meg ti å sjå det ferdige resultati:)

    SvarSlett