onsdag 3. mars 2010

Must have, elle ??




Hehe...trur det kjæm ti å bli mange av dessa innlegga...ska, ska ikkji...:)

Førr dikkøn søm ikkji ser høtt detta æ, sø æ det ei kjøkkenkvern. Ein fiffig liten ting ein puttar ondi vasken, sø kan du bare fore på mæ all mat avfall du føler førr. Sø endar det upp sammen mæ resten av dritten...hehe...:) Det æ kji sø store vurderinga meiner høvdingen i husi, det VI mi ha. Mæns eg he fått mange førskjellige meiningar å he blitt litt betenkt. Eg veit bare ei søm he d hera i nærheten, å ho æ kjæmpe førnøgd (ho æ kokk). Mæn sø he du nøken søm sei det att tænk på røra dine (elle i hvertfall dei i husi då, mn du sjønnar) hehe...Tænk om dei tettar seg. Mæn då tenker eg att om det æ ein ting søm gjer meire ugang, sø høffer sel dei det å monterar det..?? Å dæn he jau sine begrensningar, sø om ein brukar det rett ska det sikkert gå bra..Før ein ting sa ho bekjennte av meg søm he den, at banan å kål, det lika dæn ikkji. Det æ jau sønne lange trevlar, søm evt kan surre seg ront pakningar elle høtt i all verden eg ska sei...Ti dæn ikkji sviv ront meire å bare sei "phfff", å sø rauk motoren...:)Nei att det æ ein kjekk uppfinnelse æ eg ikkji i tvil om, mæn kjæm den ti å lage ugang elle kjæm dæn bare ti å vere super tru...hmmm...kjæm sikkert ikkji ti å få bestemmt meg føri eg he snakka mæ ein rørleggar...hehe...
Høtt trur du?? He du erfaringar mæ ei kjøkkenkvern elle kjenner nøken søm he det??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar