tirsdag 2. mars 2010

Nytte å hygge tur...

Ja det ska eg jammen meg sei...Eg "lura" mæ meg mamma (å lure vi sei att eg løkka mæ møgleghetar førr alli sø liten ein shoppingtur), sø ræste mi ti Arendal i gjår. Motto mi ræste mæ, va att romlinga mi båe hae i magen, va ingenting søm ein go handletur ikkji konne kurere.hehe... Hovedsakleg va det førr å fikse bilen mi skullle ned. Va jau ned førr å finne feil å bestille delar førr eit par vikur sia, sø d va nytta mæ turen...Resten va pure hygge....Du verden den fine sola søm skein om kapp mæ økken. Mi shoppa litt på stoa mæns bilen va på reprasjon, å tøppa turen mæ ein perfekt tur neom frøken Olsen...

Det førtener eit lite nytt "kappittel", førr her va det litt va ei skattejakt...Såg nemmleg inn på bloggen ti "porselensdama" att ho ha lakt ut sø mykji fine bildi...sø det frista mæ ein tur ned..Mi ha i gronn ikkji all verdens mæ tid, mæn kjøyrde ned allikavæll...Nyskjerrigheten seira..:) Sø mykji fint..Eg spurte om det va slik att mi skulle take ut av det ho stillt ut, elle om ha lager, syns ein øydela litt når ein kaupte nøke lissøm...Mæn trur dænna kreative dama her konne spæ på mæ nøke meire fint søm ho hae på lur..:) Kosleg liten butikk, mæ mykji ein kan tænke seg, alt i frå zink ti tre...:) Va gørr moro, å kan anbefalst om ein he sans førr den type ting..:) Va veldig lettt å finne fram au, sø det va jau eit stort bonus..Gjekk bare rett ut i frå parkeringshusi, rett fram, sø fyste ti høgre..Sø låg den lille jose fine bua på vænstre sie..:) Sø detta va stor bonus i tilegg ti att bilen blei reparera..:)
Eg he lakt ho ti på sia mi, sø kikk innom då væl...
Ps! Ska lure på høtt kommunen ha meint om ein slik times pris som mekanikrane he, dvs 700 kronur i timen..:)

Då eg kåm heim i gjår å fekk lakt mini va det prosjekt takras mæ 80 % is å 20% sno søm stod førr tur. Slik æ det når ein ikkji he isolera hus. Pappa va ein ængel å hjalp meg. Pappa ref : " ska bli gøtt når di kan få viskleg hus, slik att di kan ferdast søm vanleg følk i mellom husa uten å vere rædd førr å bli slegne i hel av takras"

Her æ bildi av takrasi i fjor. Det hang heilt ned på skuldra mi, både frå husi å løa. I år hae det ikkji kåmi sø langt ned, bare mykji tyngre på gronn av is.

Ha ein strålande fin dag i sola.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar