torsdag 25. mars 2010

Ska/ska ikkji, sentralstøvsugar...



Hmmm...sakt det før å sei det igjen...Mykji å tenke på...Å denna gongen tenker eg på ska/ska ikkje mæ tanke på sentralstøvsugar. Eg he liten/ingen erfaring mæ det sjav. He høyrd mykji om det, både positivt å negativt. Æ det unødvendig? Æ det meire å dra på enn ein "vanleg" støvsugar? Eg kan næmmleg bare vere heilt erleg å sei att eg kan bli litt heit i tøppen av støvsugar søm heng seg fast i ting å tang...hoho...ikkji bare bare... Å du kan vedde på att når det ska gå fort, då bli det bare tull..:) Høtt he du? Å høtt konne du ha tenkt deg om du fekk velge i dag??

1 kommentar:

  1. Hei Nina! Moro mæ planlegging då :)Heime sjå Mamma er det sentralstøvsugar...lang ledning å drasse på syns eg..hadde sjølv vandleg støvsugar i leiligheten å syns det er like greit. Kjem til og halde økken ti den vandlege støvsugaren i det nye husi au:) Ha vøri kosleg å treffast ein dag etti påske!? Tarjei kjedar seg litt mæ bare Mamma om dagane;) Go påske ti dykken! Klem

    SvarSlett