mandag 15. februar 2010

Stress...

Jammen..Bjøndar å kjenne litt på stressi i heimen au nå...Ikkji bare på arbei...Bare tri vikur ti mi ska flyte, garasjen æ fræmdeles ikkji tett å eg he ikkji pakka sø veldig mange askar...Mæn pakkinga æ lissøm kji det eg stressar mest mæ, det æ helst at mi må ha ein tett plass å sete dei når dei æ færig pakka...Mæn snikkaren/høvdingen i husi snikkerar søm bare det, d æ bare det att det tek tid når d æ litt pirkute...æ kjæmpe stølt av han, syns han æ veldig flink..:)
Åssø ikkji nøkk mæ det att mi enkleg ikkji he tid ti nøke ana, he mi sø lyst på heia..i fjor va mi alle møglege hægir på heia, i år he eg hatt ein dagstur ti Mjåvatn å ein tur mæ mamma å pappa, elin å gutane på hytta i josdalen..Thats it...He faktisk ikkji vørt på heia mæ Tim..syns enkleg att mi burde one økken ein liten "ferie" i alt kaosi, sø vurderar sterk å jobbe mange seine dage i vika førr å få det til...Tenkte mi skulle reise upp alle tri på frædag etti arbei å sø sende mini ned att på laurdag, sø mor å far konne kose seg på heia uten han (sæste gång mi va aleine bare eg å han va i juni i fjor)...d ha vørt sø gøtt....:)I HOOOPE...:)
Ellers sø driv eg å tenker veldig på høssen slags støff eg ska trekke stolane å soffan om i...Dei møblane det æ snakk om æ nøken veldig gamle nøken, søm he stått hera...låge m fjøyrir i sæti...i gronnen goe å site i...trur eg kjæm ti å gå førr nøke grått elle bront støff...mn æ usikker der au, sit nå ti stadighet å glor i støff å stil...he au ei gamal seng i metall, søm ein kan klappe sammen..tenkte å kansi å spraye den svart atte, å kaupe ei madrass å masse putur, å gjere den om ti ei slags "day bed"...trur det hae konna blitt fint..:)Høtt trur du??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar