mandag 8. november 2010

Framgang..:)

Fullt upp...


Tenker ofte på korleis dei som bygger huset sjølv har det. For eg gjer ikkje så mykje sjølv heilt endå, men syns at det er fryktleg mykje å tenke på. Kan ikkje sei ana enn at det blir litt for mykje til tider. Det at ein er to er jammen meg godt. Kjennner at det er forskjelligt som blir naturleg fordela på høvdingen å meg sjav. Trur i gronn det er naturleg, at ikkje eg er like intresert i ting eg ikkje he heilt greie på å omvendt. Det er sikkert derfor me er to - førr å få det heilt TIPP TØPP.

Tankane surrar å sviv ja - nå er det antall punkt på eletriske biten som har svivi ei stund. Å så er det rørleggar arbeid som ein har tenkt på, men har fått gode tips under vegs av noken som har prøvd ut litt å sakt kva som har/ikkje har fungert å ting som har vert eit savn. Så får ein håpe det ikkje blir så mykje me treng å enten savne eller ikkje vere fornøygd med.

I morgo skal eg treffe rørleggaren å velge ut baderomsinnredninga, wc og dusj. Eller det vil sei at det er valgt ut noken forslag som eg skal sjå på. Det gleder eg meg til.

Det har og igjennom heile bygge prosessen vore typisk at det har vore mykje avgjerelsar eller ting som skjer då høvdingen er på bøljan blå. Heller ikkje denna perioden er det unntak. Det er eit borehol til den vannbårne varmen som skal borast i morgo, og det er ikkje før denna veka at eletrikaren og rørleggaren stend på for fullt.

Så har det blitt veggar på Køsa....å det har eg ikkje fått sett ennå. Men trur ikkje nyskjerrigheten hell ut enn lengre til i morgo...Hehe...Må over å sjå snart...:)

Nå er det bare att 54 dage igjen av året...Men kven tel *s*


- Ha ein fin kveld -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar