mandag 15. november 2010

Tida flyg...

Nå nermar det seg veldig til jol. Og tida virkar som den spring istaden for å gå. Å på veldig mange måtar er det ein positiv ting, men med tanke på om tida strekk til for at me skal få flytte inn er det verre. Dei sei fremdeles at det skal gå bra, så då er det bare å HÅPE..:) Det virkar ikkje som me har budd på Lauvrak så lenge, men det har jammen blitt ganske mange månadar likevel, 8 månar faktisk.


Statusen då eg var burt å såg i ettermiddag var bra. Dei har bare plata veggane, men det er 5 soverom, bod og spiskammers som er ferdig. Loftstoga og stoga er starta på.

I morgo er planen att rørleggaren skal kåme tilbake. Varmen i golva sette han i gang i forrige veke, så det var ein god tempratur i huset....:)

Arbeid som eg gjer om dagen er å måle metall listane som skal vere i ytter/indre hjørna. Dei grunnar eg fyrst med heftgronn og eit strøk oljebasera måling. Visste du at du kan få heftgrunn med farge i?? Å kanskje av den grunn sleppe unna med eit toppstrøk....:)Genialt...





Her stend eg i spiskammersi. Ska ha fryseboksen her eg stend og hyller der du ser veggen.










I støga er nesten ein vegg ferdig plata. Syns det blir veldig fint..:)










Her er det rørleggaren har kobla til den utruleg goe golvvarmen...:)
Her er det tekniske rommet, det er ikkje store rommet, men det skal mykje duppedittar inn der. Skal ha varmtvannstanken, sentral støvsugaren, pumpa å det du ser dera. Sø det blir fullt nok...:)








Her ser du dei har lakt litt diverse rør å ledningar opp i taket i stoga. Kan au skimte litt av den " kvite plastkassa" til spotlightane.











Her stend eg i gangen og tek bilde inn i soverommet i 1.etasje.










Ein ting skal seiast at bilda er ikkje dei beste av den enkle grunn at ikkje er eg fotograf, trøtt å sølten etti arbei va eg au. Å tøppa det heile mæ ein gut- i- ole brum- verden i bilen. Søm lurte litt på hørr mamsen hadde blitt av..:)

I morgo er planen å kikke på ytter dynn - igjen. Eg hadde funni ei som eg trudde eg ville ha. Men har nå gløymt litt høssen den var, i tilegg att eg skal finne ei frå ein ana levrandør - diplomat. Me skal ha to fløya dynn, å det trur eg bli tøppen på kransekaka mæ "utsmykning" på den sida av huset. Å førr å oversette litt dynn = dør.. :)




- N - :)

1 kommentar: