tirsdag 23. november 2010

Framgang..:)

Hei, det er jeg som er vinglepetter...Det er det reklama sei...lider litt av vingling eg au...:)



Den døra eg la ut bilde av, som er så fin - men veldig ubrukleg - blir det ikkje. Det er ikkje så lett å få den på 1.50 og tofløya. Førr då blir kvar av dynnane på 65. Å sia ei vanleg dynn er på 90, vil det sei at 60 blir veldig liti, å resulterar derfor i at ein må opne begge dynnane for å kåme inn. Men så godt kjenner eg meg sjølv at det blir ikkje gjort - for eg skal BARE....Å vips ei øydlagt dynn innan 5 år er gått. Lenge leve latskapen...:) Nei, men det er litt med å gjere det praktisk.

Så då var den historie. Fannt derfor ei ny dør. Der den blir på 1 1/2 fløya istaden for å få greiar mål på dørane. Den er grå på bildet men det skal vere kvit. Det er frosta glas på sidene med eit mønster i hjørna. Syns den var kjempe fin. Så det blir nok supert.










I dag har eg faktisk støvsuga kjøkknet og stoga. Me har ein kar for å legge belegg for oss, Aslak Hauge, og han driv å sparklar litt sprekkar i dag. For att han skal legge belegg i morgo...Det blir veldig moro å sjå korleis det blir. Alle endringar er moro...:)
Fekk spørsmål om me ville ha dørstokkar i huset. Og me har kåmmet fram til at det kanskje ikkje godt for ana enn å slå tærne i, så det skal me bare ha der det er våtrom. Mykje å tenke på.

Dei skreie dørane som skal vere i mellom stoga og kjøkknet har og kommet, så då blir det møgleghetar at kanskje det er eit prosjekt for morgo dagen.


Ellers er det snart ferdig plata oppå på alle veggane. Manglar litt i trappeoppgangen. Rørleggaren kjem i morgo. Så det skjer noke stort sett kvar dag nå. Men det er mykje igjen, og tida til jol er ikkje så lang. Så pessimisten inni meg sei at eg ikkje trur det blir ferdig til jol, men at me er kjempe heldige om me får flytte inn i jola.

Må prøve ein dag denna veka å kåme oss ned til steinsenteret på Gvarv for å sjå/kaupe skifer til å ha på brannmuren i 1 etasje. Trur/håpar at det blir helgas prosjekt, å få det unna gjort. :)

Eg er på lauvrak og fotoapparatet er på oppdrag på Køsa, så bilder blir det ein ana dag...:) Nå må eg på jobb....


Ha ein super dag...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar